Як почати надсилати електронні документи?

Ми допоможемо налаштувати е-документообмін у три прості кроки

Зробіть 3 прості кроки та забудьте про нудну роботу та витрати коштів пов'язаних з друком

3 кроки переходу на ЕДО

Інтеграція з вашою обліковою системою, наприклад 1С, SAP, або будь-яку іншу

Підготовка контрагентів до обміну документами онлайн

Перша відправка

Обмін можливий з будь-якою програмою

ГАРАНТОВАНА

доставка усіх
документів

ДОКУМЕНТИ

мають юридичну
силу

ОБМІН

будь-якими
документами

600 000

підприємств вже
підключені до платформи

1 000 000

первинних
документів за день

Як це працює?

Інтеграція

Можлива інтеграція M.E.Doc з будь-якою обліковою системою (ERP)

Якщо у Вас 1С - ми маємо готове рішення для обміну всіма первинними документами безпосередньо з Вашої 1С

Інтеграція з будь-якою (ERP) системою за допомогою АРІ

Підготовка контрагентів

Для того, щоб для Ваших контрагентів не стало несподіванкою, що Ви запроваджуєте е-документообмін - їх бажано попередити

Проінформувати контрагентів можливо декількома способами:

  • - Створіть групову e-mail розсилку компаніям-партнерам або повідомте за допомогою персонального листа
  • - Вкажіть інформацію про перехід на е-документообмін на Ваших офіційних ресурсах (web-сайт, instagram, twitter)
  • - Розмістіть інформацію на сайті розробника платформи ПТАХ

Перша відправка

Ви маєте 50 бонусних документів для надсилання щомісяця. Для відправки потрібно знати лише код ЄДРПОУ контрагента

За бажанням можна здійснити відправку одразу для всіх контрагентів, так як 90% компаній вже підключені до платформи ПТАХ. Зверніться до нас і ми надамо необхідну кількість документів для першої відправки безкоштовно!

Для обміну документами обов'язково має бути:

  • - Кваліфікований електронний підпис (КЕП)

Він у Вас є, адже це той самий електронний підпис, котрим Ви підписуєте податкову звітність

Почни відправляти документи вже ЗАРАЗ